23 Mart 2013 Cumartesi

Uyanış

Beyler, bu blog sizin...
Ve ben gidiyorum.
Geldiğimde sahip çıkılmış olmazsa, ortada bir blog da olmayacak.
Bu olay betalarla alakalı değil, bu olay rahata alışmış yurdum insanının mallığıyla alakalı...
Müsait olunca bakacağım buraya.
Aranızdaki hainleri siz halletmedikçe, buraya ödev vermemi beklemeyin.
Tam mantığı kavramışken, yani ağacınızı dikmişken, ödevlerden mahrum kalacaksınız, yani su veremeyeceksiniz o ağaca...
En önemli kısım bu ve uyanışın devamı...
Fakat eğer uyandıysanız, betalarla savaşılması gerektiğini bilirsiniz.
Betaları hallettiğinizde, geri döneceğim ve ödevlerden sonra diğer sitelerde paylaşmadığım ''alfa çekimi'' ve diğer yazılarla devam edeceğim.
Başlık sizin, hayat sizin...
İpler sizin elinizde ve kararı siz verirsiniz.
Cidden sikimde değil benim...
Ne bok yiyorsanız yeyin ; ben de ona göre geleyim, yahut bu blogu sonsuza kadar gömüp alfa grubumun liderliğine geri döneyim...
Her şey size bağlı.

2 yorum:

  1. Hiç kimse iletişim adresi eklememiş. Beyler ben bir blog kurdum ve blogun üyelik sistemi var. Herkes yazı yayınlayabiliyor. Bilgi alış verişi yapabiliriz. Kendi girdiğim makalelerim var hala da giriyorum. Birlik olacaksak burada olmalıyız. Siteye gelenler kendilerini belli etsinler ben her türlü yardımcı olacağım onlara.

    http://www.alfaloji.com

    YanıtlaSil
  2. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. hacı tyler my7 gibi farklı nicklerle takılıyorlarmış. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

    YanıtlaSil