26 Mart 2013 Salı

Herkes değişim beklemesin amk...



Her kendine güveneni alfa sanan mallar siktirsin gitsin.
Ciddiyim amk, siktir olun gidin.
Zeki adamalar kalsın burada.
Balık istemeyen, balık tutmayı öğrenmek isteyenler kalsın...

Bugün çok yazı paylaştım...
Gelecek haftaya kadar başka yazı yok.
Artık ödevler ve onların değerlendirmeleri olacak.
Ayrıca beyler, bakın...
Bu başlık sizin.
Burada yine otların türemesine izin verirseniz, bu sefer iki gün giderim.
Üç, dört, beş...
Bir süre sonra elit grubumun başına geri döner ve boşlarım burayı...
Blog sizin, beni paylaşıma tahrik eden sizlersiniz.
Aksi takdirde değerli zamanımı sikseniz harcamam.
Şu saatten sonra hiçbir betaya cevap verip okumayacağım.
Sizin başlığınız, sizin alfanız...
Gerisi sikimde olmaz.
Ben çıkıyorum.
Yarın gece yarısı unbelievable.my7@gmail.com adlı adresin e-postalarını kontrol edeceğim.


Altın dişimi gezdirmem lazım beyler...
İşim bitince gelirim.
Maillere bakacağım.
Blogunuza iyi bakın.
Analarınızı unutmayın xd xd zaaaaaaaaaa ayıqs ;););)

12 yorum:

  1. Başlattığın aydınlanma buradan devam mı edicek?

    Özet gibi şuan burası, senin gerçekten tcma olduğuna tüm gücümle inanmak istiyorum

    Alfam yalnız çünkü ve tek başına özgürlüğünü kazanması zor, birilerine ihtiyacı var

    Ve bu iş bitmeye çok uzak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. hacı tyler my7 gibi farklı nicklerle takılıyorlarmış. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

      Sil
  2. Burayı resmi blog olarak düşünebilirsin...
    Derli toplu olması açısından düzenleyip koyduk.
    Ayrıca evet, devam edecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim yolları kapalı.Buralarda mısın?

      Sil
    2. Bi cevap bulduysan banada yardımcı ol kardeşim 05318668554 WHATSAB tan ulaş

      Sil
  3. bana my7 olduğunu kanıtlayabilir misin?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. kanıtların amına koyayım gerek yok hiç olmadı

    ben cevabımı aldım

    YanıtlaSil
  6. Yazdığın yazılar zaten alt zümre için değil. Belirli bir zeka seviyesi gerektiriyor anlamak için. Anlamayanlar çeker gider anlayanlarda ise potansiyel vardır diye düşünüyorum. Çok iyi gidiyor devam et.

    YanıtlaSil
  7. Bi siktir git sait burda senden başka kimse yok amına koyim her yazının altına burdamısın burdamısın anandaymış oraya bak

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca kanıt isteyen kamiller inanmayan siktir olup gidebilir burası bi blog blogdan alcagına bakmayıp saçma sapan sorularla işgal etmeyin burayı siz kimsinizde size jendini kanıtlasın lan

    YanıtlaSil
  9. Herkes iletişime geçelim demiş lakin iletişim adresi eklememiş. Beyler ben bir blog kurdum ve blogun üyelik sistemi var. Herkes yazı yayınlayabiliyor. Bilgi alış verişi yapabiliriz. Kendi girdiğim makalelerim var hala da giriyorum. Birlik olacaksak burada olmalıyız. Siteye gelenler kendilerini belli etsinler ben her türlü yardımcı olacağım onlara.

    http://www.alfaloji.com

    YanıtlaSil