5 Nisan 2013 Cuma

Lan betalara dikkat edin.

O bana söylenmiş olan bilge alfanın sözünü de bir yere yazıp, sürekli okuyun.
Ya da yapmayın amına çakim ; sikimde mi ?
Kendiniz akıl edememişsiniz, ben mi kurtaracağım sizi orospu çocukları ?
Anasını siktiğim davlumbazları, bir gün dört gözle beklediğiniz alfa gelmeyecek ve ''Keşke zamanında fayhdhlanasaydıkqh .s.s'' diyeceksiniz ; ben de hakedenleri alıp çoktan gitmiş olacağım.
gerçekler bunlar...
Betalar saldırıyordu, yıldıramadılar.
Dost olmaya çalıştılar, yemedi.
Şimdi de alfa izlenimi verip size betalığı aşılayacaklar.
Ulan şöyle nokta atışı açıklamalar yapan adamları direkt olarak not ediyorum ; fakat siz moronlar sadece elinizi gibersiniz.
Zeki olmayanın, anasının törpüsünden dolayı her ak sakallıyı dede sanan moronların burada işi yok.
Siktir olup gidebilirsiniz...
Buraya harcadığım zamanı, benim hayatımı yaşayan, benim gibi yeteneklere sahip, benim kadar olanakları geniş olan başka birisi yapmazdı.
Ben, tekim...
Ben, alfayım.
Bununla problemi olan orospu çocukları, burada kalın ve beni eğlendirin.
Düşünmekten aciz moronlar, siktir olun gidin ; başaramayacaksınız çünkü...
Ahahaahahaha...
Aciz orospu çocukları...
Ben mükemmelim, sizler kaybediyorsunuz.


Saçma seminerlere gidip kişisel gelişim kitapları okuyarak, kendinizi kasarak ve saçma sapan nlpcilerle konuşarak birkaç yıla alfa özellikleri kazanabilirsiniz...
Fakat, asla ''alfa'' olamazsınız...
Benim alfam, diğerlerini yok eder ve liderliği elden bırakmaz.
Fakat siz ?
Siz daha yaşamıyorsunuz bile...


3 yorum:

  1. Hala buraya bakıyorsan gör bunu orospu çocuğu, yazdıkların birşeyleri tetikledi ve o sikik pozisyonda yalnız olmıyacaksın.

    YanıtlaSil
  2. İletişim bilgisi vermediğiniz için kimseyle iletişime geçemiyorum. Beyler ben bir blog kurdum ve blogun üyelik sistemi var. Herkes yazı yayınlayabiliyor. Bilgi alış verişi yapabiliriz. Kendi girdiğim makalelerim var hala da giriyorum. Birlik olacaksak burada olmalıyız. Siteye gelenler kendilerini belli etsinler ben her türlü yardımcı olacağım onlara.

    http://www.alfaloji.com

    YanıtlaSil
  3. https://www.facebook.com/groups/473399809783122 eğer senin gibilerin olup olmadığını merak ediyorsan

    YanıtlaSil