6 Nisan 2013 Cumartesi

Hey ölü adam...


Yolculuk nasıldı ha ?
Betaların seni kandırmalarına, dost gibi görünüp arkadan saldıracaklarını söylemiştim, değil mi ?
Ben de öyle düşünmüştüm.
Eğer halen betaların ''dost jojuk xde'' oyunlarına geliyorsan, başaramayacaksın.
Sen, kadınlar tarafından erkekliği alınmış betalar tarafından kandırılıyorsan, karşında bir dişi olsa ananı bile satarsın, değil mi ?
İnsanların sana ''seni qandırıorum zamqi xd xd'' diyeceklerini mi sanıyorsun ?
Sana bunu anan mı söyledi ?
O kevaşe, yatakta da çok konuşuyor zaten...
Fakat sen...
Sen tek umutsun.
Kendinin tek umudusun.
Benim tek umudumsun...
Fakat sen, sen, uyanamadın.
Sen, halen sömürülüyorsun.
Alfan gittikçe uzaklaşıyor...
Betalar, istemsizce yaptıkları telkinlerle yapıyorlar sana bunu, analarının öğrettiği gibi...
Eğer betaların ''Dost jojuk xde'' ayaklarını yeyip, üstüne üstlük ''kardeşlik''in temeli olan birlik olmayı çalıştıramıyorsan, burada yerin yok evlat...
Karşına bir dişi çıktığında silip süpürecektir seni...
Daha öncü kuvvet olan betaların yalanlarına dahi kanarken, masumiyet-cazibe gibi kitle imha silahlarına sahip dişilere dayanabileceğini mi sanıyorsun ?
Betaların ''Kadınlaştırılmış'' olduğunu ve seni manipüle edip aşağı çekmeye çalıştıklarını, analarının öğretileri üzerine tek çabalarının bu olduğunu görmedin mi ?
Buna rağmen, halen buna rant mı sağlıyorsun ?
Bunlarla alfa olabileceğini de düşünüyorsundur sen...
Sonuçta benim sikimde değil ; uyarıyı yaptım artık.
Benim mükemmel hayatım devam ediyor ve bu ne benim başlığım, ne de benim sorunum...
Senin hayatın bu kanka!
Nasıl yaşayacağın sana kalmış.
Ben, sadece, uyardım.

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben burdayım ya sen nerdesin?

      Sil
    2. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. hacı tyler my7 gibi farklı nicklerle takılıyorlarmış. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

      Sil
  2. burda olan varsa ulaşsın kardeşlik için ugurboyner@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bunu gören bütün kardeşlerim iletişime geçmek zorundayız. Bloğun yazıldığı tarihten çok uzak olsakta pes etmeyeceğiz. Yazılar okudukça değerlenecek. Şimdi kardeşlerim gören herkes birleşsin alpha olmayı başaranlar önderlik etsin bize ve TCMA'nın istediğini yapalım.
    Fb/mehmetalidayan.18 - fb/mehmetalidayan18

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ben burdayım ve arada burayı kontrol edicem kardeşlikten birileri varsa e postasını bırakırsa ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
  6. İletişim bilgisi vermediğiniz için kimseyle iletişime geçemiyorum. Beyler ben bir blog kurdum ve blogun üyelik sistemi var. Herkes yazı yayınlayabiliyor. Bilgi alış verişi yapabiliriz. Kendi girdiğim makalelerim var hala da giriyorum. Birlik olacaksak burada olmalıyız. Siteye gelenler kendilerini belli etsinler ben her türlü yardımcı olacağım onlara.

    http://www.alfaloji.com

    YanıtlaSil
  7. https://www.facebook.com/groups/473399809783122 sensiz eksiğiz

    YanıtlaSil